یزدفردا: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد: افرادی که درصدد سفر اربعین بوده و گذرنامه ندارند، هر چه سریعتر برای دریافت گذرنامه اقدام کنند.

به گزارش یزدفردا: علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در نشست ستاد اربعین استان گفت: متقاضیان سفر اربعین باید حتما تاریخ گذرنامه خود را چک نموده و در صورتی که تاریخ گذرنامه آنان پایان یافته و مهلت ندارد و افرادی که اعتبار گذرنامه آنها کمتر از ۶ ماه است باید گذرنامه جدید بگیرند و دیگر گذر نامه ها قابل تمدید نمی باشد.

وی افزود: سامانه ۳۱۱۴ بصورت شبانه روزی در ستاد اربعین پاسخگوی سوالات مردم است.

معاون استاندار تصریح کرد: همه هماهنگی‌ها با سستم حمل و نقل انجام شده و امسال هم ناوگان‌های حمل و نقل، زائران را به سمت مرز چزابه منتقل می‌کند.

عزیزی ادامه داد: امسال پزشک و پرستار در همه موکب‌های استان یزد به فعالیت خواهند پرداخت و همچنین مقرر شده جهاد کشاورزی جیره خشک را برای موکب‌ها فراهم کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به اینکه گذرنامه های زیارتی امسال از طریق اپلیکیشن پلیس من صادر می شود و نیاز به مراجعه حضوری نیست افزود: زائران گرامی می توانند علاوه بر اینکه از این گذرنامه ها برای راهپیمایی اربعین استفاده کنند به مدت پنج سال نیز در طول سال به کشور عراق سفر نمایند.

بهره گیری از ظرفیت حمل و نقل صنایع و معادن، اطلاع رسانی مناسب به زائران، تقویت امکانات رفاهی و استفاده از ظرفیت بیمارستان‌های استان از تصمیم‌های اتخاذ شده در این نشست بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا